Upplevelse utöver det vanliga.

Jag och min nyfunna vän Johanna tog oss en lunchare på stan idag och det blev inte vilken lunch som helst... det blev sushi! Och jag har aldrig testat det tidigare så jag var ju riktigt spänd av förväntan. Men det var faktiskt gott. Hon berättade att andra som testat det för första gången inte brukar gilla det utan att det tar några gånger innan. Men jag är ju ett big fan av lax, speciellt gravad, så det här var ingen fara taket alls.

Efter lunchen tog vi oss en runda på stan och lät oss inspireras av de olika butikerna och det julpynt de hade att erbjuda.
Jag ska göra julfint här hos mig och A, när det börjar bli dags, det är ju fortfarande liiiite tidigt med julpynt. Eftersom det är min och A's första jul tillsammans som sambos så vill jag göra det lite speciellt - hemtrevligt, mysigt, juligt och med en gran!

Det riktigt kliar i fingrarna på mig, jag vill fixa nu!
Första advent, du är så välkommen så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.