Inspiration.

Det är ju inte sådär jätteroligt att jobba 9-18 när det är superväder ute men lunchrasten tillbringades mestadels på bänken utanför entrén så lite sol fick man.
En timme på gymet med min grymma vän Petra avklarades mellan 20 och 21. Vi körde ett hårt styrkepass med fokus på överkroppen. Axlar, biceps, bröst, mage och rygg. Det här passet var det tunga vikter och några repetioner som gällde. Jag körde 3 x 10 på alla övningar. Magen blev det 50 situps på balansboll och såna där när man ligger på rygg och håller i ribbstolen och så kör man upp, ner, sida och runt med benen.. Vet inte vad det kallas.. Men jobbigt var det! :)
En skön kall dusch efter det och nu sitter jag här i mysrocken med en smoothie och inväntar älsklingen och Tobbe. De ska byta tv med varann så vi kommer få en mycket större!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.