Hej mitt namn är Josephine, vad kan jag hjälpa dig med.

40 min morgonpromenad även idag. Skellefteå bjöd på bra väder och det var riktigt skönt att promenera. Tyvärr var det inte så pass soligt att brillorna hamna på näsan, men tog med de i fall att det skulle ändra sig =)
Dagen på jobbet har varit sååå sjukt seg men det som livade upp var Lisa och Petra. Vi flumma oss och prata om dildos, en eventuell tjejkväll på lördag och om annat skoj mellan telefonsamtalen med kunderna. Hehe, det var riktigt kul faktiskt!

Chinos - Gina Tricot

Tshirt - Gina Tricot

Skinnjacka - Second Hand

Pälsväst - Rockn´Blue / Hanséns







Kommentarer
Postat av: Linda

Sexy lady!

2009-04-03 @ 12:32:55
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.