Jag antar utmaningen.

Jag blev utmanad av Linda :)

5 saker jag vill göra under 2009:


¤  Arbete
Jag vill arbeta med personkontakt. Träffa människor, påverka och ge intryck. Inspirera folk. Någonting med att hålla föredrag kanske?

¤  Ekonomi
Stadig/säker ekonomi = Helst få en fast heltidstjänst, men det är svårt när man inte vet från säsong till säsong vart man ska spela.

¤  Hälsa/skönhet 
Brasilienbikiniwax till beach 09 ;)
Bli av med mitt beroende av choklad!
 
¤  Träning
Bränna fett och bygga muskler. Jag är supernöjd med min kroppsform och min size, men skulle vilja byta ut det fett som finns till lite mer muskler, så de syns mer :)
Och volleybollmässigt vill jag bättra på min spänst, men vilken spelare vill inte det.

¤  Personligutveckling 
Jag anser mig själv som en medveten positiv människa men vill ha egenskapen att vara mer öppen mot andra och inte känna rädsla att släppa folk in på livet.


Jag utmanar Rebecka, Maria och Jennie ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, första gången jag har blivit utmanad:)

Men jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv nästa år så jag hoppar den:)

2009-04-17 @ 20:26:32
URL: http://wennie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har gjort det där nu, looka på bloggen =)

2009-04-17 @ 23:08:11
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Missextra

Om du röstar på din favorit i min veckansbloggtävling har du chansen att vinna en LÄNKNING!!!:D

2009-04-19 @ 02:48:11
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.