Lördagen.

Hela dagen igår spenderades på stan tillsammans med älsklingen, och en viss del med Petra och Nisse. Vi shoppade och åt en burgare på torget i det härliga vädret och då träffade jag på Isa :)

På kvällen var det jobbfest. Jag och Madde inledde festen hemma hos Lisa med suuuupergod mat och massa musik.
Sen kom Petra förbi och en kort stund senare satte vi oss på cyklarna och begav oss till Hälsostudion där resterande jobbkamrater var i full gång med fest. Vi hade jätteroligt!
Men att kombinera stress, ingen vila, överladdning och lite nervositet resluterar i en relativt tidig hemgång - inget jag rekomenderar!

Men idag är en ny dag och nu är det dags för långpromenad med min favorit!
Later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.