Morgonpass på gymmet.

Mycket skön start på denna dag. Gick upp vid sjutiden, tog mig en äggmacka och drog på mig träningskläderna.
Traskade till gymmet och körde ett 45 min styrkepass:
- Uppvärmning 10 min rodd.
- Hantelpress 3 x 20
- Triceps med hantlar 3 x 25
- Triceps i dragmaskin 3 x 40
- Bencurl 3 x 20
- Benpress 3 x 20

Fick mer energi efter passet och beslöt mig för att fortsätta hurtigheten med en 40 minuters promenad till jobbet. Jobbar till 20 ikväll så jag lär inte hinna träna efter, kanske en promenad men jag måste hinna packa till min weekend hemma i Stockholm =) Det är mycket att hinna med nu...
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Linda

tummen upp =)

2009-04-08 @ 12:42:58
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Cissi

det låter ju helt LOVE! ska ju dock till landet med familjen o Peter, men när far du? hinner vi se på månadg? pleeease. PUSS!

2009-04-08 @ 19:46:25
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.