Mycket roligt på gång.

När man jobbar 14-18 som jag gjort idag så har man mycket betydelsefull tid innan. Jag tog mig en liten sovmorgon till 8 och körde lite löpning på gymet bara sen gick jag och älsklingen ut på stan när affärerna öppnade klockan elva. Vi testa lite kläder som vi hitta på stan men inget passade sådär super. Dock hittade jag en bikini på H&M som jag testade storleken på men ska beställa hem en annan färg från nätet, de hade inte den i butiken... Sen på lördag ska vi ju till Glommersträsk och ha en skoterdag. En vän fyller år så vi ska ha en heldag hela gänget och sen på kvällen blir det såklart fest! Och då måste ju födelsedagsbarnet få en present som vi inhandlade idag :) Det kommer bli en riktigt rolig lördag!

Nu blir det lite italiensk feeling som avslut på den här dagen - spaghetti och köttfärsås med ett glas rött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.