Spontant och oplanerat.

Igår var vi på parmiddag med godavänner. Vi åt grekiskt och drack drinkar - det var riktigt trevligt. Sen fortsatte vi kvällen hemma hos oss med ost, vin, kex några druvor och självklart lite choklad! Vi satt och kollade på gamla bilder från förra årets midsommar, festival m.m.. Vi skratta så vi höll på att dö :)
Senare gick vi på Kalles och träffa några andra, det var trubadur och vi sjöng med! En riktigt rolig spontant oplanerad kväll - de är nästan de bästa!

Jag hittade den här bilden igår på mig och fina Linda...

Snart ska jag bli blond igen, lagom till utlandsresan, så det blir sådär solblekt och fint!



Kommentarer
Postat av: linus

haha, likadana :)

2009-04-25 @ 22:16:52
Postat av: Linda

Fiiinisen. Jag vill å bli blont igen!

2009-04-26 @ 10:53:13
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.