Tips från coachen.

Det var mycket lärorik träningsrådgicning/coahing med Patrik på 360. Vi diskuterade träningsupplägg, vad jag ska tänka på gällande övningar och kosten och det kändes jättebra. Jag fick bra råd och lärde mig mycket gällande kroppens prestation, uppbyggnad och återhämtning. Vi satte ett mål för mig och tog alla (vikt)mått - fettprocent, BMI m.m
Han ska lägga upp ett träningsschema som utformas utifrån mitt mål, syfte och nästa säsong.

Två bra tips!
Matdagbok - skriv ner allt som äts varje dag.
Mål - Sätt ett tydligt mål med syfte och planering!



Nu är det sista avsnittet av Andra Avenyn som gäller!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att skaffa pt?

2009-04-29 @ 11:35:07
Postat av: Josephine

Priset varierar beroende på vilket gym man tränar på. Men på 360 hittar du PT-priserna på denna länk http://www.360tc.se/traning/personlig.php

2009-04-29 @ 18:14:55
URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.