Följ min väg till beachen.

Igår var det en liten mjukstart på gymmet. Men idag fick jag mig en spark i rumpan. Elitispelare som jag är säger att nu jäklar, inte vara någon pussy. Allt eller inget! Nu ska jag verkligen gå in i det här med beach09, att hamna där jag vill vara ;)
Kosten kan självklart förbättras på vissa håll men jag ska inte haka upp mig för mycket på vad jag ska äta och inte. Vill inte bli värsta superkontrollfreaket. Jag vet vad som är bra och mindre bra. That's it! Sen måste man ju alltid få unna sig ibland, utan att låta för... jaa.. jag vet inte.. kommer inte på nå bra ord men ni hajjar säkert..

Idag jobbar jag till 15 och då ska jag promenera hem, 40 min, ta en runda på stan och se om jag hittar något. Ska köpa brun utan sol bl.a. :)
Sen blir det en repa på gymmet.  Upplägget kommer efter passet ikväll =)
Ha en bra dag allihoppa!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vi har samma idé ;).

Men det är skitabra, då kan jag komma in här och få inspiration ju :)

2009-04-07 @ 10:51:35
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.