På obestämd tid.

Nu har jag bestämt, att varje dag ska jag springa (minst) 2km - utöver min vanliga träning!
Beach 09 närmar sig allt mer och mer, det är inte långt kvar tills bikinin ska på (fast det kan kännas så idag då det är skitväder ute).
Fast jag hatar att springa och tycker det är asjobbigt så vinner jag hur som helst på det. Nu får ni inte tro att jag är sån där tjej som tycker att jag är tjock och bara klagar.. Nej, tvärtom. Jag är nöjd men jag måste ju tänka på volleybollen också. Hålla sig iform under sommaren är inte så lätt för en gottegris som mig =) Och att tappa ett par kilo och få dit lite mer muskler är absolut inget jag tackar nej till. Så det är bara att dra på dojjorna och ställa sig på bandet. Och detta leder då till dagens träningsupplägg. Innan jag ska på den där träningsrådgivningsgrejjen som ingår i medlemskapet på 360 så blir det:
2 km löpning
Situps på balandboll (maxa)
och några rumpövningar,
1h Afropowerdance


Verena Rizzol är en förebild. Jag gillar henne skarpt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, är hon från österrike fast bor i sverige? :D

2010-06-09 @ 01:26:16
URL: http://louiseborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.