vardagsmat.

När man sitter på en kundtjänst är det inte så trevliga samtal man får, speciellt inte när kundens faktura gått till inkasso eller när tjänsterna inte fungerar som de ska vilket är i.. jag skulle tippa.. 8 av 10 samtal som kommer in varje dag. MEN, så ringer "Agda 85" och berättar bekymrat att hennes pension har minskat och hon har inte råd att prenumerera på Ica Kuriren längre och när jag då berättar att jag har ett superbilligt erbjudande till Agda så hör man hur hon lyser upp och blir så otroligt glad. Hon tackar naturligtvis ja till erbjudande och säger att Ica Kuriren är bäst och alla som jobbar på kundtjänsten är så trevliga och hjälpsamma. Det snackar jag om vänd kund! Tack själv Agda 85 (inte för att hon läser min blogg men ändå!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.