Vårkänslor.

Idag har det varit en helt undebar dag i, annars kalla, norrland. Solen har skinit och det har varit plusgrader! Man ser snön smälta och man värms av solstrålarna. Precis som jag vill att det ska vara nu, är så otroligt trött på snö.
Jag tog en morgonpromenad på 40 minuter och sen var det jobb 9-15. Kort och lättsam dag. 
Var en sväng på stan efter jobbet också, köpte inget dock, kikade bara på utbudet - få lite inspiration och om det är något man verkligen vill ha då kommer man ihåg det och efter någon dag köper det. Så vi får se om det blir några inköp närmare helgen. Måste kanske köpa mig något nytt att ha på mig till VIPkvällen på fredag, vi får nämligen sluta tidigare på jobbet då så vi kommer hinna dit... :) Yeahjj!

Slänger in en dagens outfit för omväxlings skull.


Skjorta herr - H&M
Vitt linne - MQ
Leggins - Gina Tricot





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.