VIPkvällen på Clive Russel.


Dumma mig hade ju glömt kameran till VIP-kvällen men shit vilken special-treatment det var. De hade gjort jättefint med tilltugg, vin och styleing. Min frisör, Elin, började med att styla mitt hår. Hon gjorde häftiga vågiga lockar med hjälp av en plattång sen ruffsa hon till det och gjorde lite volym i det. Jag har ju alltid rakt hår så det här var en helförändring. Men en bra sådan!
Sen när jag var färdigstylad så fick jag styla Petra med lite hjälp av Elin. Vi gjorde en rockig frisyr med lite coola lockar på sidan.
Vi fick lära oss massa knep - lockar, tupering m.m , tips om vad man ska tänka på, vilka produkter man ska använda för vad osv =)
Vi fick även en goodibag! Massa Redken-produkter och sedan 10% rabatt på Redken om man vill köpa något framöver.




Sedan bar det av hem till mig där A hade sin grabbkväll.

Vi knäppte en massa kort på våra nya frisyrer och sen gick vi till Old Williams och träffade resten av gänget.




Kommentarer
Postat av: linus

haha, va erre där för jääla bild, nere i mitten =)

2009-04-18 @ 00:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.