You really got me there.



Tack guud att det bara var ett (inte så roligt) aprilskämt. Jag trodde verkligen på thevoice-gänget igår.
Ni som inte vet det så tittar jag och A alltid på de varje morgon.. Frukost i soffan till vakna med the voice! Det är en bra start på dage :)
De lurade mig totalt med att Jacob skulle sluta på gund av att han visade rumpan. Blev nästan lite lessen av det, hela upplägget var så sorgligt. De visa ett klipp med highlight och tackade för tiden.. ja ni vet, en sån där avslutningsgrejj...
Men imorse berättade de att det bara var ett skämt! Tack! Och att det är många som blivit upprörda  och så, precis som jag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.