Måndag var det ja.

Nu har vi nästan fått all ordning hemma. Sovrum, kök, badrum är klart och typ vardagsrummet. Vi har bara ett litet issue. Det är en vägg vi inte riktigt vet vad vi ska göra med. Vi har två hyllor och en dator men hur vi än vrider och vänder så känns det inte sådär jättebra. Hmm, det är en nöt att knäcka. Vad ska vi göra!?

För att summera denna dag så har det varit mycket tankeverksamhet gällande denna vägg dåra, även en tripp på stan - dock blir det inte så mycket av att gå på stan här i Linde, det är typ ICA som är hetast just nu. Där var jag in iaf och köpte lite bakgrejjer. Och sen för att fördriva ännu lite mer tid så bakade jag en banankaka med choklad och hasselnöt. Den blev rätt god :)
Sen var det ju träning 18-21, lagom trött efter det så en skön dusch och ett avsnitt av Lipstick jungle. Nu är jag trött och ska sova. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.