Söndagsmys.

Igår lördag hade jag en jättetrevlig kväll med några tjejer i laget. Vi åt middag på Jensen och gick sedan hem till Lillis å lyssna på lite musik och bara hade allmänt trevligt :) Dock blev det en ganska tidig kväll men det var hyfsat skönt det.

I fredags var vi ju på IKEA, jag och sambon. Vi köpte soffbord och en byrå + massa smått och gott som gardiner, grytlappar, förvaring och saker till badrummet. Vi börjar få riktigt fin hemma nu :) Trivs bra!

Ikväll blir det bara lugnt. Ska laga mat när sambon är i ishallen och jagar puck, det blir klyftpotatis och lax. Till efterrätt tänkte jag baka en kladdkaka. Och sen blir det soffan för hela slanten. Som sagt, söndagsmys!

Trevlig kväll gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.