Värdefull tid.

På söndag morgon mådde man som man förtjänade men det hindrade inte mig från att stiga upp tidigt och bege mig mot 08a området. Jag åkte först ut till Lidingö och hälsade på mamma :) Mycket trevligt och uppskattande. Man får en bättre och mer vuxenrelation till sina föräldrar när man inte bor hemma längre, och speciellt när man själv bor på en annan ort. Iaf, efter att ha varit med mamma ett par timmar åkte jag till det gamla hederliga Vallentuna och umgicks med lillebror och pappa. Pappa bjöd på mat och vi tre hade ett ta-igen-tid-och-prata-om-allt konversation. Också mycket uppskattat :) Jag lånade en madrass och sov över. Upp tidigt imorse och åt frukost innan pappa åkte iväg och bror till skolan. Morgonstund har guld..
En buss, tunnelbana, tåg och ett tågbyte senare var jag hemma i Lindesberg.
Nu gäller det bara att få lite bukt på min förkylning som smygit sig på och ladda upp inför ikväll, vi har nämligen tester på träningen.







Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är ju så snygg min finaste vän!

2009-09-01 @ 18:41:47
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.