Det är inte lätt att vara packad, nej jag menar att packa.

Jag dippa rejält vid fem-sex tiden idag. Huvva! Jobbade till 16 sen boka jag flyg till Skeå imorrn och så tog jag och älskling oss ut på en promenad runt sjön. Och då blev jag trött nanting! Men stega igenom rundan ändå och avslutade med 20 min solning.
Ett avsnitt Anna Anka söker assistent och Grey's anatomy senare är vi nu mitt upp i packningen. Det är så himla svårt att välja ut vad man ska ha med sig. Att redan nu bestämma vad man ska ha på sig i helgen. Usch. Och så vill man ta med sig alternativ men ändå inte för mycket att bära. Bra tips tas tacksamt emot! Men det finns ju bra affärer i Skeå så krisar det får jag väl springa på stan en snabbis.
Nej nu måste jag fortsätta packa och sen hoppa in i duschen.
God kväll!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är ju en fantastiskt snygg kvinna, har hon någon pojkvän kanske?

2010-04-15 @ 00:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.