maybe it's not my weekend but it's gonna be my year.



God morgon måndag! min brukare har drabbats av magsjuka (gode gud, snälla låt mig inte ha blivit smittad) Pallar inte en magsjuka såhär innan jul, pallar väl ioch för sig aldrig en magsjuka! Men tänk bara om jag skulle få det, och sen smitta A. Fy, om han skulle få det! han kan ju knappt äta, prata eller ens gapa.. usch usch! peppar peppar ta i trä!!

Så iaf, nog om magsjuka. Jag har en slapp dag och easy money som det även kallas. Inga klagomål där inte. Och igår gjorde jag klart alla julklappar till my family.. eller ska fixa en till kanske.. men ska bara slå in det lite fint och skriva några fina God Jul-kort. Sånt är kul!




Kommentarer
Postat av: Cissi

så snyggt hår kompis!

2010-12-06 @ 21:39:12
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.