Mycket att göra på så kort tid.

Snacka om att jag är snabb och effektiv nu. Jag tog bussen från jobber tio över fem. Hemma klockan sex och då bytte jag om till träningskläder, packa väskan, la fram träning och vanliga kläder till imorrn. Förberedde lasagne med att steka och fixa allt, bara stoppa in den i ugnen sen. Och så har jag hunnit skriva lite här på bloggen allt inom loppet på 30 min. Det måste ju vara rekord gott folk.
Dagens arbete är ju inget att hurra för heller men jag har en annan god nyhet i samma kategori. Mer om det sen.
Nu ska jag hinna slänga i mig något i magen och bege mig till hockeyn. A har match klockan sju och jag ska se första perioden innan jag måste gå hem igen för att hämta ett par stövlar jag ska posta (tradera) nere på ica och sen till träning.... pjuuuh! En lång och intensiv dag idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.