Tung förlust.

Matchen igår mot Gislaved vill jag helst inte nämna. Det gick inte alls som vi hade tänkt oss. Stundtals gick det riktigt bra och vi skulle egentligen vinna med 3-0 men vi gav bort hela match till de med våra egna misstag. För egentligen var Gislaved inte så bra, det var vi som var dåliga och tog inte tillfället i akt att köra över de. Men men, vi lär oss av den här förlusten och går in i slutpselet starkare och med mer erfarenhet. Det var ju bra iaf att den här matchen kom nu och inte i kvarten tillexempel.
En positiv sak var att jag blev matchens lirare igen :) Det var kul! Jag fick ett rosa gulligt paraply med vita hjärtan och en roller i samma mönster!




Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till matchens lirare! nåt positivt att ta med sig från matchen iaf =)

2010-03-01 @ 10:01:26
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.