30.7.10

Igår var vi och åt tårta i stugan, svärmor fyllde år i onsdags. Hon fick sin present igår också. En jättestor supersnygg röd resväska med fyra hjul så det kan snurra sådär praktiskt åt alla håll. Jag önskar också mig en färgglad, ordentlig, bra resväska som inte smälter in med alla andra tusen miljoner svarta resväskor på väskbandet när man åker nånstans!

Imorse chocka pojkvännen genom att säga:
- Jag vill gå på stan idag!
haha jag trodde aldrig jag skulle höra de orden i följd komma från hans mun.
Men sagt och snart gjort. Idag blir det stan tillsammans med lovely!

Och ikväll, Oleary's med bästa underbaraste vännerna! (Vi åker ju hem på söndag!)


(old pic)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.