Allt annat känns puckat.

Vi åkte till MediaMarkt på deras premiäröppning idag, jag sambon och Jocke. Det var helt sjukt mycket folk men ojjojoj vilka pangpriser!
Jag fick med mig en dator, systemkamera, minneskort, kameraväska, usb-minne, mobilskal, två eltandborstar, kaffekokare, vattenkokare och en dvd för 6000 kr. Helt sjukt. Och jag är så nöjd över datorn och systemkameran. En dator var ju helt klart behövligt då den gamla lagt av. En systemkamera har jag velat ha så himla länge och nu när det var så billigt så slog jag till. Ska bara lära mig lite hur man gör så blir det bra.
Här är några bilder som jag tog idag.





Kommentarer
Postat av: Cissi

det är ju helt sinnessjukt bra! haha! bra jobbat. önskar att jag med hade varit där..

2010-05-27 @ 21:43:39
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.