Dagens.

Träning: kl sju var jag uppe imorse, slängde in tvätt i maskin och tog mig ut på en 20 min joggingtur innan frukost. Avslutade den med massa situps, stepups och rumpövningar. Måste ha sett kul ut för den som såg mig halv åtta untaför huset imorse. det bjuder jag på. Det var iaf en skön start på denna dag.

Kost: Till frukost blev det proteinsmoothie hallon/mango och 3 fincrisp.
Lunch bestod av en halv foccacia (stavning?), den var inte så god.
Till middag blev det bara en latte och två knäckemackor. (Var helt uppjagad av alla nya grejjer så var inte så hungrig, haha)



Utstyrsel: Jeansshorts och tshirt - H&M, cardigan - gina tricot, halsband - glitter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.