Det var inte igår.

*eko*
ojojoj vad dött det varit här ett par dagar nu. Men det är följden av att inte ha någon fungerande dator hemma.
Ihelgen har det iaf varit lugnt och jag ska inte trötta ut er med tråkig update. Så i korthet har det varit en sväng till IKEA, Marieberg - massa shopping på H&M (de har så himla mkt snygga vårplagg nu). Eeeh, massa träning har det varit också och jag är nere på -3 kg nu. Klapp på axeln!

Sen har jag och sambon samlat på oss massa vuxenpoäng då vi förra veckan köpte oss en brandsläckare av en superhärlig kille från sshem som knacka på dörren och var så trevlig så.

Vad har mer hänt de senaste dagarna.. hmm.. jo jobb i vanlig ordning och det  blir det även den här veckan.
Och juste, nästa vecka åker jag med KFUM/KFUK landslaget till Ukraina och spelar EM. Det har jag ju glömt att berätta.
Men det får räcka såhär för nu så återkommer jag lite senare.
Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du ska inte spela VM, du ska spela EM. bra koll där :P

2010-05-24 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.