Träningshelgen har gett resultat.

Under denna långhelg=träningshelg har jag

*gått innan-frukost-powerwalks på mellan 30-60 min. Har varierat lite från dag till dag.
* dragit ner på kolhydraterna.
* tagit långpromenader på minst en timme eller 20-30 min joggingtur på eftermiddagarna/kvällarna.

Detta har resluterat i att vågen numera visar två siffror mindre, - 2 kg.
Och den nya vågen jag köpt registrerar mängden vatten, muskler, ben, fett och totalvikt. På så sätt har man koll på att det inte är muskler som försvinner.

Nu är det bara fortsätta med hälsokosten och långintensiv träning så ska nog även jag våga visa mig på stranden i sommar. Haha skämtåsido.

(ni kanske har märkt att ni ibland måste ta det jag skriver med en nypa salt ;))






Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ne jaaag kommer då inte ligga breve dig i sommar iallafall. Äckelsnyggo!

2010-05-17 @ 16:13:51
URL: http://lmv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.