Uppe innan tuppen (bokstavligt talat).

ojojoj här ekar det nästan. Vet att jag varit dålig på att uppdatera men det är en följd av att datorn inte fungerar som den ska. Nu sitter jag iaf på jobbet, första barnet kommer om 10 min så jag passar på att säga hej och god morgon.
Helgen har varit lång och skön. Jag har tagit mina morgonpromenader och eftermiddagsjogg. Mias 25års kalas med Mexikanskt tema var riktigt skoj. Och nyktert för min del. Men jag hade lika roligt för det!
Och så har det varit sommar och sol ena dagen och spöregn andra. Och så klart lite shopping i Örebro.
Nej, mer kreativ än såhär är jag inte på att skriva tjugo över fem på morgonen känner jag så jag sätter punkt för det här inlägget och önskar alla en trevlig dag.
På återseende ;) haha

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.