ALLT SNACK OM LANDSLAGET.

Säsongen är över. Den har slutat på bästa tänkbara vis. Jag vann serveligan i år och vi tog SM GULD! Helt sjukt! Jag är så otroligt stolt över mig själv och laget. Jag har haft två tuffa år men fick äntligen chansen att visa vem jag är och vad jag går för i år och tillsammans med mina underbara lagkamrater och en kunskapsrik tränarstabb tog vi oss hela vägen. Vi nådde vårt mål! Och den känslan är obeskrivlig. Att ha ett mål man jobbar stenhårt mot, drömmer om och har sitt fulla fokus mot och sedan uppnår det, det är mäktigt!

Nu är det full fokus på nästa mål - landslaget!
Efter allt jag hört sägas om mig av både volleyboll-folk och publik trodde jag att jag skulle bli uttagen. Det hade varit otroligt. Meeen jag hade väl hoppats på lite för mycket.
Och vissa av er kanske tycker att det är konstigt av mig att skriva om det här på bloggen men en av anledningarna att jag väljer att berätta är för att vissa tror att jag tackat nej till landslaget. Men så är det alltså inte.
Jag kanske kan uppnå detta mål nästa år.. Ska jobba stenhårt för det ialla fall.




Kommentarer
Postat av: A

Alltså jag förstår inte vad Tina tänker med ibland, du är ju lätt en av Sveriges bästa passare! Hallå, SM-guldpassare anyone?!? Aja, inget att hetsa upp sig över egentligen, hon bestämmer, inget man kan göra åt det... Men asbra jobbat denna säsong och lycka till nästa! :)

2012-04-24 @ 11:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.