Ett brev på posten.

Jag har fått ett brev :) till min nya adress - Jätteroligt!

"Känn dig som hemma!
Roligt att just du har flyttat hit!
Vi hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad" (oh ja!)
"För att du som nyinflyttat ska känna dig lite extra välkommen så kan du passa på att utnyttja våra plånboksvänliga erbjudanden.
Välkommen!" (tack!)

Så jag fick en massa rabbatter och erbjudanden. Bland annat massage på Karma, rabattcheckar på ICA, gratis synundersökning, gratis träningspass på Hälsostudio, provläsning av Norran (Norra västerbottentidningen - tyg som Vallentuna Steget fast större) i en månad.

Det är roligt att flytta =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.