Uppdatering från Norsjö Beach

I helgen 1-3 augusti så var jag med och spelade Norsjö Beachvolley. Det var riktigt skoj.
På fredagen var jag bara med och funktionera, då var det amatörklassen som spelade.
Lördagen var det Mixed motionsklassen och då spelade jag med Jens, ass coach Ann och hennes bror Tomas. Vi kom tvåa =D
Under söndagen spelade jag och en tjej som heter Anna Källströmer Dam Elit klassen. Vi kom trea och det var en mycket bra placering med tanke på att det var 25 lag och att vi aldrig träffats. Helt sjukt, det var Ann som satte ihop oss till ett lag. Vi sågs på söndag morgon och lärde känna varandra en aning. Hon har tävlat i beach för några år sedan men hade inte spelat på ett tag då hon fått två barn. Så otroligt nog tog vi oss långt och med bra prestation dessutom. Vi spelade som att vi kännt varandra länge, vi "klickade" kan man kalla det.

Hela helgen var otroligt rolig, trots att det var en aning kallt mellan matcherna.
Jag har blivit mottagen i den lilla byn Norsjö med öppna armar. Alla är så trevliga och frågar mycket. Det populäraste frågan har varit: Hur känns det?  :) hehe
Speakern pratade om mig och alla börja applådera så jag var tvungen att le lite och vinka till publiken, men det var bara kul!
En journalist kom fram och ställde ett par frågor och tog några bilder, så idag var man med i Norra Västerbotten.
Pressen är ju satt men bara på ett positivt sätt måste jag säga..
Sporten är ju så stor här så alla vet vem man är, de hejjar och man märker hur folk tittar och pratar om en =) Bara roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.