En vardag.

Måndag idag. Igen. Tiden går så fort tycker jag.
Men idag blev det iaf en tidig gymträning på combihallen med Anders. Halv elva var vi där och körde i typ en timme =)
Så skönt att få det bortgjort på förmiddagen så har man mycket tid till annat sen.
Och den tiden fylldes med lite lunch, storstädning, tvättning, diskning och jobb!

Vi fick ett positivt samtal idag också, eller snarare Anders, men det berörde mig med. Målarna kommer imorgon - ÄNTLIGEN! Så skönt att äntligen få hallen återställd, så vi kan få ha köket till kök och inte en slasch hall.

Nu ska jag göra iordning panering till torsken jag har på tining. Det blir potatis och avocado till den vid åtta när Anders kommer hem från träning. Hehe lite hockeyfru-varning där!!

Later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.