Litet födelsedagsfirande.

Eftersom jag, Erik (Anders bror) och deras mormor fyller år i december vid olika datum så slog vi ihop vårat födelsedagsfirande i ett. Vi hade en pizza-kväll hemma hos hans mormor med släkten och vi satt typ 10 pers runt bordet med en varsin pizza från Viking - supergott! Jag åt en calzone med beasås, champinjoner och oxfilé =) Smarrigt värre.
Sen drack vi kaffe och fikade med en massa tårta, knäck, kladdkaka och godis.  Och efter det var det presentutdelning.
Jag fick en parfym, bodylotion och bodyshower från the body shop, en jättesöt prydanstomte som har jättesmala armar och ben men stor näsa och rumpa =) otroligt söt! Ehhm, sen fick jag även två pallar till mig och Anders som vi ska ha i hallen!
Det var en jättemysig kväll som avslutades med filmen Taken. Den är sjukt värd att se - riktigt braaaa!!!
Tack för de fina presenterna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.