Skön vinst och matchens lirare.



Så otroligt skönt att vi vann matchen och att bli matchens lirare! Det var lite svajigt i tredje set då vi gjorde alldeles för många misstag och satte inte många servar.. MEN vi kämpade på otroligt bra och gav oss inte en sekund. Vi gjorde en bra, och tillslut avslappnad match (vi hade för hög anspänning) och tog hem 3 viktiga poäng.
I början kände jag mig lite övertaggad och ville för mkt (som vanligt) men sen slappnade jag av och spelade enkelt och när jag hittat mig in i spelet kunde jag bli mer aggresivare och spela ut. Jag kände dock att jag kan lite bättre! Men det är svårt att spela perfekt och få alla moment att klaffa klockrent. Jag är taggad inför träning nu iaf, jag ska spela mer offensivt nästa helg och träna in det nu i veckan. Ska bli kul! =)

NrNorsjöPoängServeBlockAnfall1234
2 Caroline Nordén 13409Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
7 Freja Morén 9027Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
3 Sara Lindahl 9018Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
5 Carrie Beck 9018Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
4 Yvonne Lindahl 5005Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
9 Josephine Tegenfalk 4301Starting line-upStarting line-upStarting line-upStarting line-up
8 Miyuki Kuroiwa 3003SubstituteSubstitute
12 Evelina Hedman 0000
1 Petra Andersson 0000
LRebecca Gustavsson 0000
13 Sofie Persson 0000



Matchbilder kommer snart...



Kommentarer
Postat av: carro =)

jossan akta så jag inte slår dig ;) haha.. =) var verkligen inte meningen =)

2008-12-07 @ 00:56:14
Postat av: Olle

Ryktet går att du fick en miljon av Handelsbanken som bästa spelar-pris. Stämmer det?!



Bra jobbat! Grattis till segern!

2008-12-07 @ 19:26:30
URL: http://herrlarsson.webblogg.se/
Postat av: Cissi som saknar dig

såklart är du bäst min gumma. längtar så himla mycket tills vi ses, hade ju dock hellre tagit en lunch med dig än spelat match mot dig om jag ska vara ärlig.. men vad gör man? du är love!

2008-12-11 @ 22:58:19
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.