Söndag: Match mot Sollentuna + 20 år =)

Säger bara en sak som summerar denna match klockrent - VATTENSKALLE!
Alltså, vad vasiken hände med vårat spel; servemottagningen, blocket, försvaret, anfallet??? Vi var ju KASSA idag. Inte för att vara sån som skylle på saker och ting men en sak som var irriterande och ovant var ju deras förbannade golv (?) Vadå isbana! Vi gled ju kring som bambi på hal is. Det var ett hemskt golv att spela på och många bollar dog för att man inte fick något sjysst grepp under pjuxen. Men men, jag vill inte skriva så mkt mer om matchen. Känner att jag bara blir mer och mer arg.. triggas åt fel håll. Det är bara bryta ihop och komma igen. Ny vecka med massa träning och ny match på lördag som jag ska tagga till.
Det var iaf kul att spela och ha famliljen på läktaren ♥

+ att jag blev 20 idag =) No more tonåring! hehe. Fick en fin present av Cissi, som alltid är lika go och alltid lika kul att träffa! Kärlek.
Trots förlusten idag så har jag haft en helt underbar födelsedag!

Nu är jag hemma hos pappa och ska käka lite mat sen bara mysa och njuta av varandras sällskap. Det är ju alltför sällan man ses =(
Sen kommer mamma och hämtar mig, sover hos henne inatt sen blir det shopping, shopping, shopping hela morgondagen. Ja, nästan hela iaf.. planet går vid sex...

Jag kör en Cirre och säger overandout!



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis grattis grattis tjejen =D. Hoppas du haft en toppendag och glöm den matchen nu =). KRAM

2008-12-14 @ 20:07:51
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Sören O Kim

Stort Grattis på din 20 årsdag...från oss här i Lilla Tjärby... Stort Kram på dej o hälsa alla

2008-12-14 @ 21:23:40
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS! :D

Synd att den inte fullbordades med en vinst i helgen

2008-12-14 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.