andra december.

Idag blev det en liten sovmorgon. Vaknade nio, ganska pigg, men så tittade jag ut genom fönstret och dystra vintermörkret svepte över stan..Typiskt norrland! Har inte riktigt vant mig vid det konstanta mörkret.. men idag var det bara too much - grått och dimmigt. Så jag la mig i sängen igen och sov en timme till =)

Väl uppe så gick jag och Anders till Waynes. Vi tog 'en liten chokladlatte och en liten mellanrost' och planerade alla julklappsinköp.
- Vem ska få vad?
Men till slut fick vi ordning på allt så nu ska det bara handlas och slås in!
Jag började lite smått idag faktiskt. En julklapp till Anders, ^^ hihi, och en till Henke å Helena (Anders kusin + sambo). Åh juste, en till mamma också =)

Nu har jag jobbat lite och ska snart byta om till träning. JAG ÄR TAGGAD!
Jag har youtubat en massa på Yoshie Takeshita, min IDOL - hon är Japans landslagspassare och 158 cm!!! Helt makalöst hur hon kan dominera i en sport där längden är så "viktig". Hon är en stor inspirationskälla och att se henne spela gör mig så taggad. Så ett klipp av henne innan varje träning kommer göra susen! Då blir jag på hugget =) Hon bevisar att man inte behöver vara lång för att vara king shit på volleyboll.



Jag ska också bevisa det ;)




Kommentarer
Postat av: Cissi som saknar dig

hooooooney! har varit utan internet alldeles för länge men nu är jag nog back on track! jag saknar idg massor o det känns som att vi har så mkt att prata om! nästa vecka ses vi och jag ser SÅ fram emot dig du är så jävla vacker! PUSS!<3

2008-12-03 @ 21:43:40
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.