En stor helg av förväntan.

Snart beger vi oss till flygplatsen för att ta oss till Arlanda. Vi har två bortamatcher i helgen. Örebro och Sollentuna står för motståndet. Vi ska kämpa på hårt i helgen och försöka spela vårat spel, hålla fokus uppe och ge gärnet! Ska bli kul. Ännu roligare är det att på söndag när vi möter Sollentuna så blir jag  20 =) Så familjen kommer och hejar och hurrar! Sen stannar jag i Stocholm medan laget åker hem på kvällen. Jag åker hem till pappa för middag och tårtfik sen hem till mamma och sover där. På måndagen så ska vi shoppa! Jag har några julklappar kvar att inhandla sen kanske jag ska köpa något till mig själv =) Jag vill ha ett par pumps till juldagen + nyår. Sen måndagkväll åker jag hem till ske-å igen. Ska bli kul att umgås lite med familjen...

Ger en full update när jag kommer hem sen.
Trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Postat av: Larry

LYCKA TILL ! :D

2008-12-13 @ 01:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.