11 juli

Igår var jag och Anders ute och sprang, men den hurtigeheten försvann sedan på kvällen då det blev utgång på Lanternan! Det spårade dessvärre.. det vart ett par shotrace och då kan ni nog räkna ut resten - vi hittade tre kamrater på gräsmattan vid 01-tiden! :)

Lanternan ska vi dock aldrig tillbaka till, inte för att det spåra, utan för att det dels ligger i BYSKE(!?) och för att det helt enkelt inte var bra där. 



Idag mötte vi upp Tobbe och två av de som hittades på gräsmattan för en lunch på Dallas. Det blev kebabtallrik och pizza! Sen blev det kaffe på Wayne's. Mycket trevligt hade vi och väldigt roligt när vi pratade om gårdagens bravader på Lanternan.
Efter fikan tog jag och Anders en repa på stan och även idag blev det några inköp :)

Imorgon kommer pappa och Linus med mina saker från lägenheten i Vallentuna, då ska jag även visa de runt här i stan. Det ska bli myyys. Mamma ska också komma upp någon gång snart för att se hur jag bor o så...

Men nu så måste jag och Anders göra oss iordning för vi ska på bio ;) SATC ska vi se :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

miss you miss you miss you.

2008-07-11 @ 22:22:56
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.