315 rapporter senare...

Nu är jag äntligen klar.. jag rättade 315 rapporter som tog två och en halv timme.. snacka om musarm!! Fick hålla mig sharp and alert med godis :)


Anders är och spelar fotboll med grabbarna och jag sitter här och funderar lite på vad man kan göra för skoj..

Fortsätter fundera och försöker inse att jag faktiskt har flyttat, det känns nämligen lite overkligt. Det är som att vi bor här på semester bara och att jag ska åka hem till Vallentuna sen när sommaren är slut.. Det är svårt att greppa allting för tiden har gått så himla fort också.
Det ska bli så otroligt skönt sen när volleybollen drar igång igen - då är allting nytt och jag är supertaggad inför det!

Det går jättebra mellan mig och Anders också, att bo ihop alltså... Vi småtjaffsar ju lite och så men det slutar alltid med kramar och skratt =) Det är bra att vi är ense om hur vi vill ha det hemma också, vi har samma smak på inredning.. ett plus där!

*pling plong*
Det är nog Anders som kom hem nu... :) ska gå och öppna åt han. HONOM! fan dumma norrländska..
Aja hej svejs




Kommentarer
Postat av: ingela tegenfalk

vad gott med våfflor, hade du gjort dem?

var i kista i dag o på vägen hem krånglae bilen på motorvägen kom nästan hem, bilen la av halvägs upp i backen. puss love you mamma

2008-07-16 @ 04:55:15
Postat av: Anonym

Nej det var Anton som gjorde de :)

Usch då, inte bra.. Bra att du kom hem tillslut.

pusss

2008-07-17 @ 14:29:23
Postat av: jimpa

börjat säga fara och he ännu då? ;P du som klagade på mig hela sista året i skolan ;P

2008-07-17 @ 16:44:23
Postat av: Jossan

Haha nej så långt tänker jag inte släppa min stockholmska.. men jag måste medge att vissa ord sätter sig på huvet!

2008-07-17 @ 17:36:07
Postat av: Cissi

haha, jossan din sthlmska kommer gå åt helvete. men när vi möter varandra ska iaf MIN sthlmska vara tillbaka!!

2008-07-20 @ 22:47:56
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.