Bra väder igår

så vi drog till en beachplan och lira beachvolley...Mitt lag vann; det var jag, Anders, David och Honken. Tobbe, Pärtan, Anton och Nisse stod på andra sidan och bjöd på motstånd men vi lyckades ändå :) Det var jättekul och grabbarna var riktigt bra faktiskt. Jag blev imponerad och ibland så dök de ner i sanden och gjorde värsta räddningarna.



Efter beachvolleyn så åkte vi till Anton och käkade våfflor. Mycket goda våfflor men jag åt nog en eller två för många :/ fick lite ont i magen.

senare på kvällen så skulle grabbarna lira inlineshockey men jag satt hemma och jobbade.. det skulle vara rena självmordsförsöket att lira inlineshockey med en bunt biffiga hockeyspelare :) hehe
men jag tänkte iaf att jag skulle gå och titta en stund.. så när jag var på väg dit och passerade Kåffein så hörde jag någon ropa JOSSAN!! Givetvis blev jag chockad att höra någon ropa efter mig i den här staden.. men där satt Gabriella, Lisa och Frida på fiket så jag gjorde de sällskap :)
Trevliga tjejer det där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.