Då har pappa och bror anlänt.

En löprunda längs älven med solsken var min och Anders start på dagen..
Vid lunch kom pappa och Linus med lasset från Vallentuna :) skönt att äntligen få hit mina saker!

Vi (Anders, jag, Linus, pappa) tog en promenad i det underbara vädret.. en liten sightseen vid älven och sedan på stan. Vi stannade på Monaco för en matig filé oscar :D Sedan gick vi upp till oss, jag och Linus njöt av choklad och pappa och Anders mös på balkongen med en varsin öl!

När vi sedan satt samlade framför tvn som visade Sommarkrysset slog tröttheten sitt slag för de två utslitna resenärerna. De hade börjat köra kl 3 i morse och sträck-kört 80 mil.. starkt jobbat!

Men gu' va mysigt det är att ha familjen nära sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.