du är min smak av sommar

Idag har det inte varit annat än en PERFEKT dag! :D
Jag och min kära Anders åkte till stugan. Rodde ut med båten på sjön, pickenickade och solade. När vi satt i båten och åt så sa Anders: Det här är ju en perfekt dag, inget kan förstöra denna dag! MEN så kommer det då en kvinna ner till sin brygga en bit bort från oss och TAR AV SIG ALLA KLÄDER!! :O Hon näckade! Hehe det var faktiskt lite komiskt.
Men bortsett från det så var det en helt underbar dag. Vi fortsatte solandet på gräsmattan vid stugan - satan om jag inte blir brun efter denna dag - sen fikade vi lite, spelade boll och kasstade inte pil =)

   
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.