Hög mysfaktor!

Denna fredag började med att jag och Anders cyklade till ryssgymet Eddahallen och körde ett styrkepass...
Sen gick på stan en sväng, tog en fika på Kitchen och tittade runt på Trästockfestivals-området.



När vi kom hem satt vi på balkongen med ett glas vin, bra musik och underbart väder - Hög mysfaktor!
Vi satt och spana på alla människor som gick förbi på gågatan mot festivalsområdet. Det var punkare, rockare, hippies, ja you name it.. alla möjliga olika människor.
Sen såg vi en kille med den största tuppkam vi nånsin skådat.




Efter lite mys på balkongen så lagade vi en mycket god middag. Eller Anders lagade, jag dukade och gjorde sallad :)

Det blev ugnstekt kycklingfilé, ris och currysås!
Efterrätten stod jag för och då blev det tofulines vanlijglass med varma hallon..
som vi naturligtvis njöt av på balkongen!

Efter en stund så gick vi till Kåffein och tog oss en varsin dricka med
Pärtan, Nisse, Anton, Simon, Gabriella, Jim och Karin.
Det var riktigt trevligt och ett bra slut på en underbar dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.