My nails are pink!

Denna dag startade med att jag gick upp kl 9 och bokade en tid hos frisören Elin på Clive Russel idag kl 13
:O GAAASCH! Hoppas hoppas HOPPAS det blir bra, annars kommer jag ångra mig. Det är ju så svårt att byta frisör sådär. Och det finns hundra frisörsalonger i denna stad. Jag skojjar inte! De finns öööverallt! Men iaf, av ren slump så blev det Elin på Clive Russel. Så vi får väl se sen hur det blev. Om det blev bra så bjuder jag på en bild :)

Sen har det blivit lite jobb. Jag jobbar ju på Better Business www.betterbusiness.se men härifrån, så det blir på distans som det så fint heter. Jag ska ha en briefing om fem min.. så jag får skriva mer sen.

Hej så länge!
=)



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.