Mycket bra väder...

...så det bar av till Boviken. Sola och lite bad (doppa benen) =D
Efter en heldag på stranden med vännerna så åkte vi och spela minigolf. 
Egentligen så hatar jag minigolf, men det är ju bara för att jag är KASS!! Får ju typ damp när man inte kommer igenom banorna.. Linda och Jessica kom sist och enligt våra spelregler så fick de bjuda alla på mjukglass. Den populära och helt brutalt stora mjukglassen i Bergsbyn.
Sen skildes vi åt och jag, Anders, Nils, Pärtan och Tobbe tog oss en kaffe (inte jag dock, dricker ju inte det) och satte oss på en brygga vid älven. Det var myyys :)

När jag och Anders sen kom hem och jag skulle ta upp nycklarna ur facket i väskan där jag alltid har nycklarna så var de ju inte där!!! Anders hade slängt bak dem i Simons bil när vi skulle åka till Boviken. SMART (?)
Så det var ju bara att gå ut och sätta sig och invänta Simon och Gabban som var i stugan (såklart) i BYSKE!
AAAARH!
40 minuter senare kom vi in.....!!
"Men det är lugnt, sånt händer" skulle jag kunna uttrycka mig.. Men är det andra gången på oerhört kort tid så kan jag tyvärr inte säga så Anders ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.