oväntad upplevelse!

Men alltså jag har ju aldrig varit mer nöjd när jag lämnat en frisörsalong än vad jag blev idag. Elin på Clive Russel var ju helt underbar och super bra! Rekomenderar henne starkt =)
Inte nog med att jag blev supernöjd över min nya frisyr det var ju rena upplevelsen på salongen.
Det var jättemysig stämmning, harmonisk med lugn musik och lite levande ljus.
När jag satte mig i stolen där de tvättar håret på en (=hårbottenmassage, när de schamponerar, vilket är heaven!) så åkte fotstödet upp så man halvlåg OCH SEN så börja hela stolen att vibrera!! Så medans man fick hårbottenmassage, tvättat hår i en halvliggande position så fick man även massage :) Det var ju bara så klockrent!
Elin var jätteduktig och jag kände mig trygg i hennes händer. Vissa frisörer är ju lite av one of i kind - och inte positivt i detta menande... De tror sig förstå hur man vill ha och bara kör på. Så, tack, NÄÄÄSTA!!
Elin kommer jag defenitivt återvända till ¤ (<- ska likna en stjärna)
Ja jag vet att jag sa att en bild skulle det bjudas på om det blev bra MEN jag håller på spänningen en aning... eller nej nu luras jag, jag orkade bara inte ^-^

Det blev lite beachvolley på eftermiddagen också trots att vädret inte var super.
Det är så kul att vinna =D höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.