Shoppingrunda with the girls!


Medans killarna var i Glomerskträsk och spelade en inlineshockey-turnering så gick jag, Linda och Gabriella på stan.
Shoppade lite smått och gott. Det var rea ööööverallt - i varenda butik!
Jag köpte en klocka på Ur & Penn för 150 kr (!!) och solbrillor på H&M.. det var tråkigt att jag inte hitta något mer att köpa.. men det brukar ju vara så, när man har pengar och det är rea då helt plötsligt så "behöver" man inget eller så finns det inget shoppingsug ??.
Vi tog en fika på Wayen's och jag måste säga att det är riktigt tråkigt att de tjejer som jag lärt känna här ska flytta.
Linda ska till Sundsvall och Gabriella ska till Umeå.. Båda med sin respektive. Det är ju som sagt riktigt tråkigt.
Men sen har jag också träffat tre andra tjejer som verkar riktigt trevliga de också, som jag förhoppningsvis kommer lära känna mer under tiden här uppe i norr :) Frida, Lisa och Karin :)

Sist vi prata med grabbarna så var de i semifinal, så hoppas de vinner hela alltet - första pris är en weekend i en fjällstuga någonstans längre norr!! Det skulle ju vara himla trevligt och vinna det, så kan vi alla åka dit och ha massa kul! :)

Och ikväll ska vi festa. Undra vad jag ska ha på mig!? Alltid samma fundering så fort man ska ut. Men det här är typ "sista festen" innan alla åker iväg, säsongen börjar ju snart och jag måste bli lite seriös igen om det ska bli en bra säsong.
Jag har hållt igång relativt bra, sprungit en del, men styrkan är ju som bortblåst.
Fast det är jag inte så bekymmrad över för styrkan kan jag träna upp rätt fort, det är konditionen jag oroar mig över. Inte nog med att det är så dööötrist att springa, det är svårt och anstängande att få tillbaka konditionen. 

Men men, nu ska jag diska och städa lite - göra fint till Anders kommer hem. Hoppas de vinner nu bara, håll tummarna!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Men baabe! Vi SKA ha kontakt och vi SKA komma och hälsa på här massa så fort vi kan =).

2008-07-19 @ 19:46:07
URL: http://chaos.devote.se
Postat av: Maria

Hej vännen :)

Flyttat å grejjer! Hur ska du nu kunna hänga på tegel som oss andra? ;)

2008-07-19 @ 22:17:11
URL: http://marialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.