jagharjulshoppatsom***

Asså ÄLSKA julen. Stämningen. Friden. Känslan. Myset. Glöggen. TOMTEN.
Jag och Johanna började dagen med att skjussa våra käraste till Kopparhallen, då de hade bortamatch. Sen tog vi en stor sväng om till Solbacken, 'södra sidan' och in till schtaaan.
Vi var på Rusta, ÖB, Shape, ICA Maxi, Coop, Jysk , Åhléns.... och bara tooookshoppa! Det var kul =)
Massa julkulor, adventsstjärnor, julbelysning, you name it! Man får sån bra känsla i sig när det närmar sig jul, iaf jag - LYCKA! =)
A gav mig fria tyglar också, vilket är superbra. Jag är ju väldigt bra på att vela. Och jag tar verkligen min tid innan jag kan bestämma mig för vad jag ska köpa. Det ska spekuleras, jämföras med annat, vad ska vi ha, hur ska det se ut, vad får det kosta, vilket är bäst, vart ska vi ha det hemma.. ja du förstår, det tar tid! Men tillslut tror jag det blir eller det blev faktiskt bra =)

Det är så mysigt med alla små pynt, belysning och stjärnor.

Nästa vecka ska jag och Johanna ut till skogen och plocka granris för att dekorera balkongen. Det kommer bli jättefint tror jag.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.