Omvänt.

Jag har typ vänt på dygnet - inte braaa! Klockan är fem över elva och jag är inte ens trött - INTE bra! Jag sover till nio-tio på mornarna - IIINNNTTEEE BRRRAAAA! =/ *suck*.
MEN! Jag ska ändra på det. Tidiga kvällar och tidiga mornar, det är så jag vill ha det. Det finns inget skönare än att stiga upp en tidig morgon (och ha sovit en massa timmar förstår, så man är utvilad) och känna att man har heeela dagen framför sig! 

Anywho (koppar Linda), så var ju svärföräldrarna här på lite fika och hjälpte oss sätta upp adventljusstakarna. Det visade sig vara värsta projektet med sladdar, byta av kontakter och trix och fix. Men resultatet blev supermys

Nu ska jag hoppa på älskling som ligger i soffan och kollar sport!!


God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.