Stor upplaga i Norran.

Strålkastaren fortsätter att lysa på oss =) I dagens tidning Norra Västerbottan, här uppe kallad Norran, så var det en stoooor bild på oss i mitt-uppsalget!! Det var även en artikel med rubriken Norsjös segervapen, om mig och Kerri - vi blev intervjuade efter matchen =), så det var riktigt kul att läsa!
En annan grej som stärkte mitt självförtroende var att i det här uppslaget stod det att
"3 anledning till att Norsjö vann det så viktiga tredje setet:
...2) Vid ställningen 10-10 slog Josephine Tegenfalk tre fina servar som gav Norsjö ledningen med 13-10. Det gav tillbaka självförtroendet till hela laget..."

Matchbilder kommer snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.